top of page

ВИПУСКУ 2020 ПРИСВЯЧУЄТЬСЯ...

Остання шкільна весна

За весь час навчання в школі я пізнала багато чого: нові знання, пригоди. Все стало таким рідним, навіть іноді думати не хочеться про те, що ти покинеш цю школу назавжди. Всього 11 років, а ти стільки всього пережив! Стільки всього дізнався, пізнав, зрозумів! Програвав і перемагав! Радів і сумував! Мріяв і насолоджувався життям! Всі ці моменти ми пережили в Дніпрянській школі. Багато пізнали завдяки вчителям, які підтримували і давали поради. А друзі? Вони ніколи не кидали у лиху годину і йшли одразу допомогати. Ми були єдині! Нас любили такими, якими ми є. Дніпрянська школа - моя друга домівка, а всі її мешканці - моя сім'я. Дякую вам!

Дегтярьова Даша, випускниця 11 класу



Мої одинадцять років навчання в школі - як одна прекрасна мить. Усе починалося з першої парти, першого уроку , першої вчительки . Саме стіни рідної школи бачили, як я пізнавала наш великий і цікавий світ , мої перші перемоги та поразки , мою посмішку і багато сліз , моїх перших справжніх друзів, емоції та моє перше кохання! А скільки було веселих моментів … Коли ми ходили прибирати берег річки, влаштовували пікніки з класним керівником Оленою Федорівною. Скільки різних поїздок було: у театр, у ТРЦ "Фабрика". А які цікаві перерви були у нас ! Ми постійно збиралися невеличкою купкою і сміялися до сліз зі своїх витівок або розповідей. Лише останні два роки я почала розуміти, що школа - це і справді моя друга домівка і кожен день у школі для мене був неповторним. Одинадцять років промайнули як одинадцять хвилин! Дуже сумно прощатися з рідними стінами, де мене знає кожен, із учителями, які вчили мене бути не тільки розумною, а й долати життєві труднощі. Ніколи не забуду таких ласкавих обіймів школи, теплих поглядів учителів і, звісно, своїх однокласників!

Дехтяр Даша, випускниця 11 класу


78 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page